Med mange utgifter kan økonomien føles anstrengt. Adrian tok kontakt med Sergel da han trengte økonomisk pusterom. Han lurte på om det var noen måte for ham å lette på kostnadene, om så bare for en måned.
I en samtale med Adrian, forteller han at han i en periode pådro seg stor gjeld gjennom ulike kjøp og pengespill. For en stund tilbake bestemte han seg for å forsøke å komme på rett kjøl igjen. Han var klar over at det ikke ville bli lett, men er opptatt av å klare det. I stedet for å ta på seg ytterligere lån for å betale ned gjelden, tok han kontakt med Sergel da det ble tøft.
Saksbehandler forklarte Adrian at vi i kan utsette avdragsordningen en måned. Da vil Sergel la være å sende varsel for den måneden det er avtalt å ikke betale. Sammen har vi funnet en løsning som letter betalingspresset.
Sergel lever etter mottoet «We Care» i møtet med menneskene som kontakter oss. Vi hjelper alle til å se muligheter tilpasset hver enkelt. Trenger du hjelp med saken din kan du logge inn på Min Side og sende oss en melding. Vil du heller ringe finner du telefonnummeret som gjelder for din konkrete sak nederst i brevet du har mottatt. Du kan ellers nå oss på telefonnummer + 47 33456000.