Da en av våre kunder ba oss om hjelp for mange år siden, var det fordi de hadde en stor kundegruppe og mange fakturaer og behøvde hjelp til innkreving. Det viktigste for dem var at dette skulle skje på en rettferdig, empatisk og sympatisk måte. Sergels We Care-ånd stemte overens med deres syn på riktig type håndtering.
Sergels misjon er å møte kunden og deres behov. Vår lydhørhet har gjort at kunden har vært hos oss i mange, mange år. Vi jobber hele tiden med å lytte til, og tilpasse våre prosesser til deres behov. Kunden har også satt pris på vår kontinuerlige opplæring. Tett oppfølging med opplæring i inkassoprosessen, inkludert god inkassoskikk og GDPR sikrer den beste kundereisen for kundens kunder. Vi kommuniserer enkelt og «effortless» gjennom vår digitale kundeportal Sergel Online og utnytter teknologi best mulig i flere ledd for å redusere manuelt arbeid og sikre rask cashflow. Det gode samarbeidet og de effektive løsningene Sergel leverer verdsettes stort hos vår kunde i dag.
Sergel har, i likhet med kunden, et mål om å hjelpe folk til å bli gjeldfrie. Der har Sergel, som utfordrer i inkassobransjen, også tatt det et skritt videre med et mål og et håp om på sikt å redusere antallet saker til Namsmannen. Og vi har allerede kommet et stykke på vei.
We care er forankret i innsikt og forståelse, med velutdannede og oppdaterte saksbehandlere som kan gi god og relevant informasjon til de gjeldstilte. Dette øker muligheten for at sluttkunden blir gjeldfri og at kunden vår får betalt raskest mulig.
Gjennom samarbeid med Sergel får vår kunde muligheten til å fokusere på det som er viktig for dem; deres kjernevirksomhet!