Sergel fungerer som kundeservice og bistår i juridiske spørsmål

Et av Norges største merkevarer manglet en partner som kunne bistå med både inkasso og juridiske tjenester. Siden mengden saker var ekstremt stor og ressursene ikke tilstrekkelige, tok de kontakt med Sergel.

Sergels oppdrag er å hjelpe oppdragsgivere basert på deres behov. Sammen med denne oppdragsgiveren ble vi fra starten enige om at det til syvende og sist er kundens kunde som skal ha en hyggelig kundereise. Sergel har dermed fungert som deres kundeservice, og håndterer i dag rundt 10.000 henvendelser i måneden. Sergels visjon om å prøve å hjelpe kundens kunde i den første kanalen de kommer i kontakt med har dermed blitt enda viktigere, både for oss og oppdragsgiver.  Sergel sørger for at kundens kunde opplever et minimalt antall interaksjoner i vår behandling. Det gjør godt for alle parter, og kanskje spesielt viktig når noen synes det er litt vanskelig å ta kontakt.  

Ikke bare hjelper vi oppdragsgiver med håndtering av inkassosaker, hvor vi fungerer som en form for kundeservice, Sergels juridiske avdeling og oppdragsgivers kundeavdeling har også et svært tett samarbeid. 

Med den solide erfaringen og kunnskapen vi besitter, kan vi gi riktig type råd og hjelpe kundene med å utvikle sine virksomheter på riktig måte. Det lar våre oppdragsgivere fokusere på ting som er viktige for dem. I en verden hvor du ikke har tid til å være ekspert på alt, går Sergel inn for å gjøre det vanskelige enkelt og ha en åpen og tett dialog. Det nære samarbeidet har gjort oppdragsgiver i stand til å ta juridiske avgjørelser på et grunnlag de føler seg trygge med.   

 

Se hvordan vi har hjulpet andre