Med Sergels scoring sendes kun de riktige sakene til Namsmannen.

Hos Sergel lever vi opp til vårt motto "We Care". Det betyr at vi prøver å bistå våre kunder i møtet med deres kunder på flere ulike måter, for å gjøre deres opplevelse så god som mulig.

Sergel håndterer store mengder saker fra en stor telefonoperatør i Norge. Siden starten av samarbeidet har både behovet og relasjonen utviklet seg. Fordi vi ikke ønsker å påføre ekstra kostnader og sikre den beste kundereisen for kundens kunder så vi et økt behov for pålitelige data for å kunne vurdere saksgangen best mulig. Kunden satt pris på at Sergel forsto hvor viktig kundereisen var og at vi kunne hjelpe til med å forbedre prosessene for å minimere kostnader og sikre best mulig prosess.     

Takket være alle våre data, er Sergel i stand til å svare på kundens behov. Kunden krevde at vi skulle forstå kundenes oppførsel, først hvordan de har det med dem og deretter med oss ​​når de sendes videre til inkasso. All data hentet fra vår virksomhet brukes til å forbedre våre kunders intelligens både i kredittbeslutninger og hele betalingsprosessen, samt for å forbedre opplevelsen for sluttkunden. Ved å analysere ulike segmenter hjelper vi våre kunder å bli bedre kjent med kundene sine, noe som har ført til optimaliserte kredittpolicyer og økte inntekter. Det i seg selv skaper merverdi for kunden.  

Sergel benytter mye data for å bestemme prosesser slik at kunden kan føle seg trygg på lønnsomheten. Med betalingsevnen i fokus, takket være rett kunnskap, har vi sammen med kunden kunnet sende rette saker, og færrest mulig, videre til Namsmannen. 

Se hvordan vi har hjulpet andre