Hos Sergel lever vi opp til vårt motto «We Care», i alle møter, uansett om det er hos en kunde eller en debitor. Vi kan produsere de rapportene kunden har behov for basert på all data vi har i våre system.
En av våre kunder innen bank & finans , en nisjebank med fokus på usikrede lån, hadde behov for økt innkreving og bedre rapportering. Da selskapet fikk høre om Sergels løsninger, havnet valget av partner hos oss. Sammen ville vi hjelpe mennesker i gjeld.
Sergel investerer i langsiktige kunderelasjoner og samarbeidet strekker seg tilbake til 2013.
Vår misjon er å alltid hjelpe kunden med de beste løsninger. Banken hadde et veldig klart sett med krav. For å møte deres behov, laget Sergel en KPI-rapport, basert på bankens nøkkeltall. Den rapporten har blitt satt stor pris på. Vår rapportering og oppfølging har gitt banken et klart bilde av hva de bør fokusere på, samtidig som innsatsen har resultert i økt kontantstrøm for kunden.
Sammen jobber vi proaktivt, basert på en møtestrategi som passer dem særdeles godt. Vi setter fortløpende opp som en klangbunn og lar samarbeidet fortsette mens vi gir tilbakemeldinger på detaljnivå. Alt vi gjør, gjør vi basert på kundens behov, med fokus på utfall og inkasso – for å forbedre deres saksbehandling og løsningsgrad.
Sergel har gjennom samarbeidet kunne tilby svært kunnskapsrike medarbeidere, som hele tiden jobbet med analyser, for å hjelpe kunden til de gode resultatene de har i dag. Til syvende og sist handler det om å fremme sunn kreditt og hjelpe kunden med å sikre et langsiktig og stabilt forhold mellom dem og deres kunder. Fordi Sergel bryr seg!