Gjenåpning av mobil abonnement

For raskest mulig gjenåpning av ditt abonnement anbefaler vi betaling via betalingslink (VIPPS eller kort), eller fra Min Side

Ved betaling av alle dine forfalte fakturaer hos telefonoperatøren, vil ditt abonnement automatisk bli gjenåpnet innen 30 minutter fra betaling er utført, gjelder i tidsrommet kl 07.00 – 23.00

Betaling i nettbank

Betaler du via nettbank, vil abonnementet bli gjenåpnet når pengene er registrert på konto hos Sergel.

For raskere gjenåpning, send gyldig kvittering* til no.abo@sergel.com
Husk å oppgi saksnummer i emnefeltet.

Abonnementet blir vanligvis gjenåpnet i løpet av 1 time innenfor Sergels åpningstider (man-fre 08.00-17.00).

Dersom ditt abonnement er kansellert (avsluttet), må operatør kontaktes på kundeservice tlf. 924 05 050 for dialog.

*En gyldig kvittering inneholder opplysninger om: kontonummer beløpet er betalt til, dato for utført betaling og KID nummer.