Betaling
Gjenåpning av Telia abonnement
For raskest mulig gjenåpning av ditt abonnement anbefaler vi betaling via betalingslink (VIPPS eller kort), eller fra Min Side
Ved betaling av alle dine forfalte fakturaer hos Telia, vil ditt abonnement automatisk bli gjenåpnet innen 30 minutter fra betaling er utført, gjelder i tidsrommet kl 07.00 – 23.00
Betaling i nettbank
Betaler du via nettbank, vil abonnementet bli gjenåpnet når pengene er registrert på konto hos Sergel.
For raskere gjenåpning, send gyldig kvittering* til no.abo@sergel.com
Husk å oppgi saksnummer i emnefeltet.
Abonnementet blir vanligvis gjenåpnet i løpet av 1 time innenfor Sergels åpningstider (man-fre 08.00-17.00).
Dersom ditt abonnement er kansellert (avsluttet), må du ta direkte kontakt med Telia kundeservice på tlf. 924 05 050 for dialog.
*En gyldig kvittering inneholder opplysninger om: kontonummer beløpet er betalt til, dato for utført betaling og KID nummer.
-
Betaling
- Hvordan betaler jeg?
- Jeg har allerede betalt
- Jeg kan ikke betale akkurat nå
- Jeg er uenig i kravet
- Jeg betalte fakturaen før jeg fikk inkassokravet
- Hvordan finner jeg ut hva jeg skylder?
- Gjenåpning av Telia abonnement
- Gjenåpning av stengt strøm
- Hva skjer hvis jeg ikke betaler?
- Hvorfor har jeg fått faktura på bare salær og renter?
- Jeg kan ikke betale alt på en gang, hva skal jeg gjøre?
- Jeg skal betale fra utlandet
- Kan jeg få en nedbetalingsavtale?
- Innlogging på Mine Sider
- Vår kontaktinformasjon
-
Inkassoprosessen
- Hva er inkasso?
- Hvordan gir jeg fullmakt?
- Hvorfor har jeg fått faktura på bare salær og renter?
- Jeg har blitt utsatt for svindel
- Hva skjer hvis jeg ikke betaler?
- Jeg betalte fakturaen før jeg fikk inkassokravet
- Salær- og gebyrsatser for 2023
- Satser inkassosalær
- Formkrav til inkassovarsel jfr. Inkassoloven§ 9
- Hva skjer i forliksrådet?
- Hva skjer om saken blir blir sendt til Namsmannen?
- Jeg er uenig i kravet
- Jeg har allerede betalt
- Vår kontaktinformasjon
- Innlogging på Mine Sider
-
Betalingsanmerkninger
-
Min Side