Med Sergel forbedres din bedrifts økonomi og kundeforhold

I tider hvor regningene blir stadig vanskeligere å betale samtidig som gjelden øker, blir det viktigere å ha en samarbeidspartner som kan hjelpe til med inkasso. Sergel er eksperter i alle deler av kjeden, fra kundevalg via faktura- og reskontrohåndtering til inkasso og betaling. Med oss ​​som inkassopartner forbedres ikke bare økonomien i selskapet, men også dine kunderelasjoner. Har du mange ikke-betalende kunder? Vi hjelper deg.

Våre tjenester  

Som fullserviceleverandør av inkassotjenester yter vi alt du som bedriftseier måtte trenge, fra fakturabehandling, betalingspåminnelser og inkasso til å bistå i juridiske spørsmål og oppfølging av avskrevne krav. Dette gjør vi ut fra dine behov – om det er med deler av eller hele kjeden er opp til deg. Vi har uansett et sterkt fokus på sluttkunden og beskytter dine langsiktige relasjoner.  

Sergel er spesialisert og har mange års erfaring innen telekom, bank og finans samt  B2B. 

  • Sergel er med i prosessen fra fakturaen forfaller 
  • Tilpasser skadeprosessen til sluttkundens økonomiske forhold 
  • Produserer betalingsoppgjør som varer over tid 
  • Automatiserer kravprosesser basert på historiske data og din nåværende status 
  • Erfarne, kunnskapsrike saksbehandlere med fokus på det gode kundemøtet og We Care  
  • Juridiske tjenester, prosessadvokater spesialisert på sakstvister med fokus på ulike bransjer.  

Min side – for dine kunder 

Min Side er en nettbasert plattform som er tilgjengelig for dine kunder hele døgnet. Ved å identifisere seg med BankID kan kundene dine logge inn og se sine eksisterende saker og status. Grensesnittet er brukervennlig og i innlogget modus kan du få informasjon om gjelden din, skrive melding til Sergel, betale, søke om utsettelse og mye mer.  

Sergel Online – for deg 

Alt du trenger å ha tilgang til er samlet på Sergel Online. Her kan du administrere og følge saker i sanntid samt se og laste ned økonomiske rapporter. Du har også tilgang til BI-rapporter med detaljert saksinformasjon og mulighet til å bruke interaktive BI-dashboards for å følge opp. 

Kundenettet er enkelt å bruke og oppdateres daglig med nye data. Du kan velge hvordan den skal filtreres og bytte mellom statistikk på årlig, månedlig og daglig basis.    

Hvorfor Sergel 

Sergel har øyet for rett spor. Ved å håndtere store mengder ser vi hvordan markedet utvikler seg. Hos Sergel verdsetter vi det gode kundemøtet samtidig som vi benytter kredittdata og sikrer de riktige aktivitetene basert på det. Vi handler raskt, bruker avansert scoring og saksbehandlerene har høy kompetanse og stor erfaring. Målrettet innsats mot tilbakevendende dårlige betalere kan være svært effektivt for å redusere kredittap – noe vi kan bistå med takket være vår scoring. Les mer om hvorfor kunder velger oss. 

Riktig behandling 

Blant Sergels ansatte er We Care-ånden dypt forankret. Å finne en fungerende og langsiktig løsning for sluttkunden er viktig for oss. Samtidig har vi et ansvar overfor våre kunder for å motta betaling for tjenesten eller varene som leveres. Sergel som selskap har derfor en viktig rolle i å opprettholde den samfunnskontrakten vi har med mulighet for å betale på faktura eller ta opp lån. 

Gjennom systemer og prosesser kan vi oppnå dette, men den viktigste ingrediensen er våre ansatte som møter debitorene på telefon og skriftlig. Ingen system eller prosess kan gjøre så presise vurderinger som et menneske som lytter og føler empati. Vi vet at alle er forskjellige, og vi kan møte folk deretter.  

Hver dag en betaling går glipp av er nok en dag med ubetalt kreditt for deg. Ved å la Sergel gå inn i prosessen allerede ved forfallsdato for faktura, kan vi bidra til å opprettholde kontantstrøm og fortsatt gode kunderelasjoner.    

Sergel Connect 

Uavhengig av inkasso har vi også Sergel Connect, et forretningsben som hjelper deg å realisere din virksomhet gjennom smarte og effektive betalings- og kommunikasjonskanaler. Med direkte løsninger øker sjansene for å få betalt først, mens kredittiden går ned. Mulighetene for betaling og kommunikasjon via SMS er derfor ekstremt store.  

Hvis du er interessert i å vite mer om våre tjenester, kan du kontakte oss ved å bruke skjemaet nedenfor. Vi strekker oss langt for å finne gode løsninger! 

Vil du at vi skal kontakte deg?

Legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor, så kommer vi tilbake til deg. Denne kontaktveien er kun for deg som er interessert i Sergels tjenester eller allerede har våre tjenester. Dersom du har mottatt et inkassokrav kan du ikke kontakte oss via skjemaet under. I så fall må du ringe oss på tlf 33456000.