Mottatt brev fra oss?

Dette betyr at du skylder penger til en av våre kunder. Vårt tips er å betale innen forfall, så slipper du økte omkostninger og flere henvendelser fra oss.
Noe ved kravet du lurer på eller ønsker å diskutere med oss? Vi setter pris på om du tar kontakt så snart som mulig. Ring kundeservice på 33 45 60 00.

Hva om jeg ikke er i stand til å betale fakturaen?

Det viktigste du gjør er å kontakte kundeservice på 33 45 60 00 raskest mulig. Vi vil se på alternativer for å løse situasjonen din raskest mulig.

Jeg er ikke enig i kravet?

Ring kundeservice på  33 45 60 00, så skal vi finne en løsning i samråd med den aktuelle oppdragsgiveren.

Har du en betalingsanmerkning?

En betalingsanmerkning oppstår dersom du ikke betaler for deg. En slik anmerkning blir registrert på deg personlig, og hos alle de som henter inn kredittopplysningen om deg: banker, mobilselskaper, kredittkortleverandører mm. Det er også vanskelig å få lån om du har en betalingsanmerkning. Betaler du for deg, da blir betalingsanmerkningen slettet.

Du kan også kontakte oss ved å fylle ut skjemaet her:


Skjema

5 - 3 =