Komplett har valgt Sergel

31-03-17 12:02

Ny storkunde! Fra 1. mai 2017 skal Sergel Group håndtere inkassobehandlingene for nettgiganten Komplett i hele Norden.

Samarbeidet baserer seg i stor grad på en felles forståelse av at kundereisen skal oppleves best mulig, også når et kjøp ikke blir gjort opp til tiden.

– Vi jobber alltid for en best mulig løsning for kundene våre. Personlig oppfølging gir resultater, og kundebehandlerne våre er løsningsorienterte på vegne av både skyldner og bedrift, forklarer Sven Ingebretsen, administrerende direktør i Sergel Norge.

 

Enkle betalingsløsninger

Ingebretsen ser frem til samarbeidet med Komplett, ikke minst fordi begge parter vektlegger å bruke store ressurser på nyutvikling som skal gi en enda bedre kundeopplevelse.

– For oss som kreditt- og fordringsinstitusjon er det viktig at vi har automatiserte prosesser som enkelt integreres mot kundene våre. Det samme gjelder for betalingsløsninger; nå kan et inkassokrav gjøres opp med Vipps eller en SMS, sier Ingebretsen.

 

Den viktige kundereisen

Effektive løsninger er også grunnleggende i Kompletts bedriftsfilosofi, både internt og i markedet.

– Med denne avtalen oppnår vi stordriftsfordeler for våre 17 nettbutikker i Norden, sier Elin Maaren.

– Vi har kun ett kontaktpunkt mot Sergel, samtidig er vi trygge på at alle utestående fordringer i de nordiske landene blir behandlet profesjonelt. For Komplett er det viktig at kundereisen oppleves enkel, også når det kommer til håndtering av betalingsproblemer. Denne filosofien deler vi med Sergel, og derfor har vi valgt deres løsninger.

Komplett har valgt partner. Vi gjør det enkelt for deg å velge det samme.


« Tilbake